středa 16. listopadu 2011

Report

Distemper v Modrý Opici (15.11.)


He he, ty vole, ještě teď mě bolí halava ale kocert jako takovej byl celekm mazec (mazanec). I když nejsem velkym příznivcem skapunku u Distemperu rád udělám výjmku a navíc, když jsem se dozvěděl že nám zahrají rovnou pod rypákem, tak bylo jasný, že si je nemůžu nechat ujít. Po menších problémech se srazem s "Přistěhovalcem", jsme vyrazili směr Vysočanská (Vysočina). Původně jsme měli mít na Vysně sraz s našim nejmenovanym kámošem kterej měl přijet z Plzně. No, měl ale jelikož zrovna sral doma na hajzlu a spletl si den, tak i když se snažil moc, za pět minut se z Plzně na Vysočanskou fakt nedostaneš! Takže to celkem prosral, doslova a do písmene. Jo jo chlape, s pamětí to máš na kahánku. No takže s nim byla prdel i když vlastně ani nepřijel. "Kde jsi vole? Doma, zrovna seru. No, tak máš na to pět minut vole, my jsme na Vysně" Cožeee? (Co je za den?) aneb jeho myšlenkové pochody. Tak to bylo jen tak bokem. Upřímě řečeno účast byla fakt kritická, odhadoval bych to tak na 30 platících. Sice chápu, že bylo úterý a že Distemper u nás asi tolik lidí nezná ale čekal jsem lidí víc, vzhledem k tomu, že Distemper nějakou tu reputaci přecijenom maj, když jezdí pravidelně koncertovat na západ. Ale i přesto, že účast byla taková komorní, tak to byla prdel a kapela se s tim moc nesrala. Předkapelu, kterou jim dělali Highstreet Hooligans z Havlíčkova Brodu bych ohodnotil...no ani nevim jak, takovej klasickej punkrock ale celkem to šlo. Někdy kolem devátý - půl desátý (nevim), přišli hvězdy večera "nepopulárnější kapela na MTV, kterou můžete pravidelně slyšet ve všech radiích, kapela která pravidelně vyhrává cenu Gremi" (taky ta účas podle toho vypadala) - Distemper. Nálada byla výborná, i když kotel žádnej nebyl, tak to celkem šlo a boty, naštěstí neshořely. Distemper měli sebou i maskota, kterej pařil společně s lidma, i když těch tolik nepařilo. Distempr, podobně jako třeba Upsession, vystupujou ve stejnokrojích, (v hadrech se skotskym vzorem) a ani jejich pražský vystoupení v tomhle nebylo jiný. Škoda, že neumim rusky, jinak bych mohl vyjmenovat co všechno hráli, protože celkem jsem se chytal. Jenom mě trochu nasrali, že nezahráli (a nechtěli zahrát) song Mama Anarchia i přesto, že jsem se fakt snažil je přimět o zahrání.  
Obzvlášť výborný byly jejich punkový pasáže, kdy vás to nakopne energií, že by jste měli chuť něco "rozmlátit", proto byla škoda, že nebyl nějakej větší kotel (ne, že bych chtěl mlátit lidi). Musím ocenit i zvuk, kterej byl celkem čistej a zřetelnej. Jenom doufám, že se mi to nezdálo, vzhledem k hladině alkoholu, která mi tekla krví. Jestli jo, tak už vim jak to udělat, když nebudu spokojenej se zvukem :-D. Ani nejsem schopnej říct, jak dlouho hráli ale konec si fakt posrali, protože tohle se zkrátka nedělá a nikdy jsem to ještě neviděl. Když lidi řvou o přídavek, tak je celkem debilní se na ně vysrat a odejít z podia. Nevim jestli čekali, že na ně příjde víc lidí ale zase neměli důvod bejt nespokojený, protože lidi celkem pařili. Po koncertě jsem se šel podívat do distra a divil jsem se, lidi kupovali i alba, nejen trika. Týpek z kapeli potvrdil, že Rusko je naprosto šílená země a že incident co se jim stal v roce 2004 ve Voroněži (kvůli songu Nět rasisma, Nět problem), není žádná vymyšlená fáma. Potom co se "Přistěhovalec" snažil vzít plakát z koncertu, kterej mu zabavila nějaká ženská z Modrý Opice, což jsem nepochopil, jsme se spakovali pryč. A stejně ten plakát jsem si potom strhli z venku. Cestu domu ani nemá cenu posivat, prázdnej vagon v metru, opičí dráha přes sedačky, rozhazování nějakejch papírů a podobný pí*oviny.....až na to, že to metro bylo poslední a domu jsem zase musel jít pěšky, protože autobusy už žádný nejely. Abych to nějak shrnul, tak to nijak shrnovat nebudu, protože mě nebaví psát ty závěry, nejsem žádnej literát. Koncert dobrý ale s tim přídavkem, nasrali asi víc lidí.

Žádné komentáře:

Okomentovat