středa 20. dubna 2011

Report

Toasters - 2tone army opět v Praze 

Asi nemá cenu nějak víc představovat tuhle kapelu, vzhledem k tomu, že Toasters u nás koncertují už po několikáte.Toasters jste mohli vidět nejen na Mighty sounds ale i v pražském Crossu, kde už párkrát vystupovaly např. s Fast food orchestra.I tenhle koncert se konal, jak jinak než v Crossu, každopádně nedokážu pochopit, jak to produkční Crossu dělá, že koncerty kapel, takovýho formátu jako jsou Toasters, jsou tak levný, no posuďte sami, koncert za stovku?A kdo byl rychlej a dal si na čas a přišel před devátou, tak jste zaplatili jen sedm pětek, jak někde na vsi v místním kulturáku.Jenom, když o tom tak uvažuju, kdyby Toasters hrály třeba v Lucerna music baru, tak vstup by byl dvakrát tak dražší, ne-li víc a pěkně by vyždímali naše peněženky, to už je pár důvodů k zamyšlení.S naivním přesvědčením, že se nezdojim a pěkně druhej den ráno vstanu a pudu do školy, abych alespoň měl odchozenou docházku, jsem vyrazil do Crossu.Po dlouhé době se mi podařilo vytáhnout i nejmenovaného pokrového maniaka Honzu, kterej na koncert nepáchl ani nepamatuju (a on taky ne) ale asi jediná věc co ho donutila jít byly samotný Toasters.Zpět ke koncertu, jako předkapela vystupovali Discoballs, tentokrát s novým trumpeťákem (ještě, že ne se zpěvačkou he he).Asi nemá cenu něco víc dodávat, Discoballs je kapela, kterou jsem dřív nějak moc nemusel, ale poslední dobou (hlavně po vydání desky Rise and shine), jim stále víc přicházím na chuť.Koncert byl celkem vydařenej, lidí bylo tak akorát a ještě nebyli tak ožralí, atmosféra dobrá ale možná mohli zahrát víc tracků z nový desky, která mi celkově příjde lepší, než Discovery Channel, i když je pravda, že asi tak půlku koncertu jsem běhal někde mimo.Každopádně jejich vystoupení mě začínají celkem bavit, přes všechny ty moje předsudky, který jsem o Discoballs měl.Po krátký pauze a nazvučení to konečně přišlo, Toasters se přiřítily na podium a to už i samotná živá stage začala bejt pěkně narvaná, takže následovalo běhání pro pivka, dokud se člověk ještě mohl vrátit na svůj flek.Musím říct, že po dlouhý době jsem zažil takhle dobrou atmosféru (ono to asi bylo i tím, že jsem už byl trochu posilněnej pivkama).
Těžko hodnotit návštěvnost koncertu, jelikož Cross vytváří díky tomu jak je stísněnej, dojem že je vždy narváno.Hned ze začátku, zpěvák pochválil český pivo (kdo by to čekal co?) a začaly hrát.Tentokrát nebudu asi moc jmenovat konkrétní songy, který zahrály, jelikož si je zkrátka nevybavím ale nevynechali klasiky jako 2tone army, Run rudy run, Weekend in L.A. nebo mojí oblíbenou, Don't let the bastards grind you down.Zhruba v první třetině koncertu, jsem šel pro další várku piv a i Honza čuměl, že se mi podařilo se vrátit na svůj flek, i když jsem během toho propasírovávání se davem, polil skoro každýho druhýho okolo koho jsem prošel.I když jejich klubový vystpoupení bylo parádní a nabušený energií až ke stropu asi se to nikdy nevyrovná koncertu, na Mighty sounds 2008, kdy hráli poslední den fesťáku a za nimi zapadalo slunce (romantika jak hovado he he), což bylo poprvé, kdy jsem viděl Toasters naživo.Zajímalo by mě, kolik lidí opravdu přišlo na Taosters, jelikož některý existence na mě působily dojmem, že vůbec neví o co jde, protože do Crossu chodí ať už tam hraje cokoliv.Co se týče ozvučení, tak si opravdu nebylo na co ztěžovat, ostatně já jsem se v Crossu nikdy nesetkal se špatným ozvučením.Bohužel v nejlepším všechno končí a i Toasters po pár pěkně vyřvanejch přídavcích dohrály svůj cca hodinový koncert a už se chystaly na Slovensko kde hrály druhý den společně se SkaFander (který tímto zdravím) a Bublifunk.Ale nezoufejte, kdo jste tohle úterý na Toasters nebyl dočkáte se jich ještě letos na Mighty sounds.Jak už jsem naznačoval na začátku, opět moje vůle podlehla alkoholu, takže jsme se z Crossu hodně těžko dostávali a mě se opět nepodařilo druhej den vstát, jak už to tak bývá.Cheers

Žádné komentáře:

Okomentovat